brainstormenconcept
Terug naar overzicht

Corporate Identity

Home of Impact (HOI)

HOI bestaat uit 4 bevlogen coaches die jou verder laten groeien; zakelijk én persoonlijk. Omdat ze zelf ook in de groei zitten was het tijd voor een nieuwe uitstraling. Samen gingen we op zoek naar de identiteit van HOI waarbij persoonlijke impact maken het uitgangspunt bleek te zijn.

Deze campagne bestaat uit:

Design
Website
Fotografie/Video

Huisstijl

Met behoud van het herkenbare logo hebben we een nieuwe identiteit neergezet waarbij duidelijk onderscheid is gecreëerd in de persoonlijke impacttrainingen, de zakelijke trainingen en de opleiding van HOI. De warmte die je bij de coaches ervaart straalt van de nieuwe huisstijl af.

Website

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website. Om ook daar de impact en persoonlijkheid in terug te laten komen is een mooie nieuwe serie persoonlijke portretten van de coaches gefotografeerd die in de website wordt toegepast. Van elke coach is ook een persoonlijke video gemaakt waarin je direct een duidelijk beeld krijgt van hem/haar.