Tijdens de lockdown ontwikkelden we samen met gemeente Breda & de GGD het online platform GoodMood. Later is het platform een nieuw leven ingeblazen om studenten in Breda kennis te laten maken met allerlei leuke activiteiten. Ik vertel je graag meer over het concept.
Je kunt ons bellen en vragen naar Paul, maar je mag mij ook gewoon een mailtje sturen!
Tijdens de lockdown ontwikkelden we samen met gemeente Breda & de GGD het online platform GoodMood. Later is het platform een nieuw leven ingeblazen om studenten in Breda kennis te laten maken met allerlei leuke activiteiten.
Twee weken lang konden studenten op verschillende locaties gratis deelnemen aan activiteiten. Brainstorm en concept ontwikkelde een nieuwe identiteit en werkte die uit naar een opvallende communicatiecampagne om het platform te promoten. Die bestond uit zadelhoesjes, posters en de website. Zo zagen studenten dat Breda dé stad is om je thuis te voelen en thuis te komen. Alles om goede zin te krijgen dus: GoodMood!
We hebben deze campagne en promotie van a tot z uitgedacht en uitgewerkt. Kunnen wij ook jou helpen bij het opzetten en uitwerken van een dergelijke campagne? Neem contact met ons op!